sobota, 27 września 2014

Ziemniaczki nadziewane

Mój impuslowy obiad

Ziemniaczki nadziewane

Składniki

3 duże ziemniaki

- kawalek boczku wędzonego
- kilka pieczarek
- poł dużej cebuli
- ząbek czosnku
- ser zółty
sol, pieprz, papryka czerwona słodka

- jogurt naturalny
- ząbek czosnku
- sol, pieprz

1. Ziemniaczki myję i gotuje w mundurkach żeby były takie pół na pół 2. w miedzy czasie jak ziemniaki się gotują robię farsz: cebulę kroję w kostkę, pieczarki w pół plasterki, boczek kroję w cienkie paseczki wszystko smażę razem pod koniec dodaję czosnek pokrojony w plasterki i przyprawiam do smaku. 3. odlewam ziemniaczki i pozostawiam do wystudzenia 4. kiedy ziemniaczki wystygną ścinam kawałek i wydrążam środek to co wyjęłam pokroiłam i dodałam do farszu 5. nałożyłam farsz do ziemniaczków, posypałam potartym serem 6. Piekę w temp. 180 stopni przez 35 minut 7.w czasie jak ziemniaczki się pieką robię sos czosnkowy 8. ziemniaczki po wyjęciu jeszcze ciepłe polewam sosem czosnkowym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz